יום ראשון, 5 באפריל 2009

מסעדות טובות בצפון

במאמר זה אני רוצה לעזור לכם בנסיעה הבאה לצפון ולהמליץ לכם על מסעדות בצפון :
קודם כל יש מבחר גדול מאד של מסעדות בצפון , מסעדות חלביות, בשריות, בתי קפה, בארים ושרותי קייטרינג.
כך למשל בסובב כנרת תמצאו מגוון של מסעדות דגים (כמובן שמסעדת עין גב מומלצת ביותר), גלי גיל יושבת בטיילת טבריה ממש מעל המים, שרותי קייטרינג והסעדה במלונות ובכפרי הנופש בכנרת. בטבריה ישנם מספר שירותי קייטרינג, אני ממליץ על קייטרינג ציון. מסעדות בשר - ברמת הגולן תמצאו מספר מסעדות בשר טובות - גיליס בשרים במושב נוב - מסעדת שף הטובה ביותר מבין ה מסעדות בצפון , מסעדת סוזנה ביסטרו בר באניעם, מסעדת מור וקינמון, הבוקרים, ועוד.
עוד תמצאו מסעדות בצפון באזור ראש פינה - פינת האוכל - מסעדת פועלים ומספקת שירותי קייטרינג לשבתות ואירועים, מסעדת מטבלים - מסעדה טובה היחידה הכשרה מבין המסעדות הבשריות, וכמובן - מסעדת מיצ'וס קצבים.
בתי קפה - רנה, אינדיגו (כשר), ג'עוני, שוקולטה - מקום יפה לשבת ולהתענג על שוקולד, ובבית של רפא - לא כשרה(!!) מסעדת בשר וחלב.
מסעדות בצפון הפכו בזמן האחרון לתחרות בלתי אפשרית, ממש כמו הצימרים. כל שנה נוספות מסעדות. ישנן מסעדות לדוגמה הגריל בר שהיה בראש פינה שנסגרות מהר מאד לאחר פתיחתן בין שנה לשנתיים.
מסעדות בצפון זהו תחום שונה לחלוטין ממסעדות במרכז. מסעדה במרכז נמדדת לפי תחלופת הכסאות, בעוד שמסעדות בצפון נמדדות על פי מספר הסועדים בכל ערב. הבעיה במסעדות בצפון היא שמרחקי הנסיעה למסעדה הם לא קטנים, ולכן למסעדה יוצאים רק על מנת לבלות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה