יום חמישי, 30 ביולי 2009

צימרים בצפון

אני ואשתי סוף סוף יכולים לצאת לחופש. ההורים יקחו את הילדים שלנו ונוכל לצאת לחופשה בצפון.
צימרים בצפון תמיד משכו אותי והתחלנו לחפש באינטרנט את "צימר החלומות". אשתי רצתה צימרים בצפון עם בריכה, ואני העדפתי צימרים בצפון מבודדים ורומנטיים. כל אחד משך לכיוון שלו ולבסוף מצאנו צימרים העונים על כל הדרישות - גם שלי וגם שלה.
עדיף שאני לא אגיד כמה עלה שם לילה, כי אתם תחשבו שמכרתי בית בשביל זה. הפינוק היה מושלם! אני ואשתי כבר בילינו במספר צימרים בצפון - אבל פה זה היה שונה.
קודם כל - לרשותנו עמדה בחורה נחמדה שתפקידה היה לתת לנו מענה לכל הצרכים שלנו, חוץ מ... . כל בוקר בשעה שקבענו היא דפקה על הדלת עם סלסלה בה היו עיתונים, פירות ופינוקים נוספים.
צימרים בצפון נוהגים לשים בקבוק יין ואולי גם עיתון, אבל אנחנו קיבלנו מעל ומעבר. ניקו לנו את החדר כל יום והחליפו את כל המצעים והמגבות ואפילו קיפלו לנו את הבגדים חזרה לארון. היה לנו במטבח טבח שהכין כמעט כל מה שביקשנו.
כמעט ולא יצאנו מהמתחם. בריכה פרטית מחוממת, ג'קוזי ענק בחוץ, ג'קוזי ענק בפנים, כמובן שגם בבריכה ניגשו אלינו מדי פעם והגישו לנו שייק פירות או עוגה.

אני לא מכיר צימרים שמתשנהגים כך, אני באמת מברך את היוזמה להקים ולתפעל דבר כזה. אם עד היום נהגתי לבלות ב צימרים בצפון 6 פעמים בשנה - אז היום אני אבלה פעם בשנה בילוי שיספיק לכל השנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה