יום שישי, 20 במרץ 2009

מסעדות בצפון , ימי כיף חווית אטרקציות

איך נשמע לכם יום כיף בצפון ? צפון מדינת ישראל רבויה אתרי נופש ופנאי. ברמת הגולן יש שפע טבעי של נחלים, מפלים נופים מרהיבים ו.... אטרקציות בצפון. היום ישנן חברות רבות המארגנות ימי כיף בחו"ל, אני רוצה לשאול אותכם למה??
מדינת ישראל היא שלנו, ואני לא חושב שיש מישהו שכבר הספיק לטייל ולהכיר את כל המדינה. אותם מנהלים המוציאים את עובדיהם לפעילות יום כיף בחו"ל יסבירו כי זה בסוף עניין כלכלי - "בחו"ל יותר זול".
חברות שיוצאות כבר לצפון ליום כיף, מעדיפות יום כיף הכולל אטרקציות, מסעדות בצפון ברמות הגבוהות ולינה באתרי אירוח יוקרתיים.
חשוב להזכיר כי ישנן חברות היוצאות לצרכי גיבוש, ימי גיבוש בדרך כלל ניתן לקשר לתיירות, והם כוללים אטרקציות ועוד.
אטרקציות בצפון כוללות תחומים רבים - טיולי סוסים, טיולי ג'יפים, קיאקים, סנפלינג, טיולי טרקטורונים, שייט מעין גב לטבריה ועוד. מסלולי טיול רבים פרושים ברחבי הצפון ובעיקר ברמת הגולן. ניתן למצוא מסלול לכל גיל. ישנם מסלולים העוברים בתוך מים, ישנם מסלולים כמו קרן עין גב שרצוי לעשות בליל ירח מלא, וישנם מסלולים מאתגרים מאד כמו לעלות להר תבור, לארבל ועוד.

מסעדות בצפון יש בשפע, בטבריה תמצאו בעיקר מסעדות בשר, מסעדות דגים ומסעדות פועלים.
מה מייחד מסעדות בצפון??
מסעדות בצפון בדרך כלל מתאימות עצמן לסביבה - מסעדות דגים בטבריה, בית קפה על הר בנטל ועוד.
בדרך כלל ממוקמות מסעדות בצפון מול נופים מרהיבים.

ניתן לארגן יום כיף לחברות ואפילו מספר ימים. ותאמינו לי - לא יהיה לכם מספיק זמן לעשות הכל, ישנן המון אטרקציות בצפון . אני בטוח שאתם יכולים לצאת לימי כיף בצפון - 6 שנים ברציפות, ולא לחזור על אותה אטרקציה או מסעדה פעמיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה