יום חמישי, 30 באפריל 2009

אני והחבר'ה

בפסח האחרון חיפשנו מקום יפה שנוכל לעשות בו טיולי טרקטורונים. מה קבוצה של בחורים רוצה לעשות בחופש, אם לא משהו מאתגר, עם מנוע ושני גלגלים?? חיפשנו טיולי טרקטורונים בצפון ומצאנו באחד מאתרי האינטרנט את טרקטורוני דישון המוציאים טיולי טרקטורונים מדהימים המותאמים ללקוח.
אחד ממסלולי הטיול היה התחלה בתצפית קרן נפתלי, קרן נפתלי זו קרן של הר הממוקמת סמוך לישוב רמות נפתלי וצופה אל עמק החולה, הנוף פשוט מגע, מהזווית הזו ניתן לראות גם את החרמון וגם את הרי הגולן, פשוט מרבד של צבעים שונים.
טיולי טרקטורונים ממשיכים לנחל דישון, שם התפרענו במים ועצרנו לשכשך רגליים, מה שהיה מצחיק הוא שחיים, אחד מהקבוצה ניסה לעבור עם הטרקטורון באיזה מקום לא מסומן ופשוט שקע, טיולי טרקטורונים חייבים לעשות על מסלול מסודר ולפי סימונים או מדריך.
עצרנו להפסקת קפה ועופר המדריך נתן לנו הסבר על האזור. הוא הסביר שבמלחמת לבנון השנייה האזור כולו היה כמו מטווח, זה פשוט לא נתפס, שמקום כל כך פסטורלי אליו יוצאים טיולי טרקטורונים מדי יום היה שטח אש!
עופר ותמיר מוציאים טיולי טרקטורונים כבר שנים רבות, ניתן לקרוא להם "החלוצים" בתחום טיולי טרקטורונים.
האתר שלהם ממוקם בתוך הישוב דישון, על כן השם "טיולי טרקטורונים - טרקטורוני דישון".
טיולים אלו מותאמים גם לקבוצות, לבודדים ואפילו לזוגות המעוניינים בטיול טרקטורונים רומנטי.
נחזור רגע לסיפור, חזרנו מהטיול והיינו פשוט מותשים, הטיול, האדרנלין וההתרגשות פשוט גמרו אותנו, עד כדי כך שוויתרנו על ארוחת בשרים טובה על האש. מאחר וכבר לא היה לנו כוח, ישבנו במסעדת רנצ'ו הממוקמת במתחם טיולי טרקטורונים, אכלנו מעט מאד ופשוט חזרנו לצימר לישון.
אנו ממליצים רק על טיולי טרקטורונים עם טרקטורוני דישון.....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה