יום רביעי, 7 באוקטובר 2009

טיפול מיני

כיום ישנה מודעות הגוברת בנשוא טיפול מיני.
טיפול מיני, אינו כמו שזה נשמע - מזמינים סרוגייט וקדימה לעבודה! טיפול מיני נוגע למהלך יחסים בין בני זוג, החל מהקשבה ועד לקיום יחסים. ישנן יותר נשים מגברים הפונים לקבלת טיפול מיני. טיפול מיני מורכב בדרך כלל ממספר מפגשים, כאשר במהלכן לומדים להכיר את הגוף ואת המיניות של המטופל או המטופלת.
בעיה נפוצה היא שאנשים הניגשים ליחסי מין מגיעים אליהם באיזו שהיא רעדה כאילו היו לפני מבחן. הם כן חושבים שהם נמצאים במבחן בפני בן/בת הזוג. בעקבות הפחד הזה ממבחן, גברים ונשים ואף צעירים אינם מצליחים לקיים קשר זוגי, הם נרתעים מ"המבחן" ופשוט נמנעים מהיכרות עם המין השני. צעירים בוגרים פוחדים עוד יותר שאין להם "ניסיון"
טיפול מיני מאפשר גם לימוד מיני בנוגע ליחסים בין המינים. ניתן לעשות זאת באמצעות "פגישות" במרפאה לטיפול מיני, ולאחר מכן גם פגישות מחוץ למרפאה.
טיפול מיני הפך בשנים האחרונות ליותר ויותר פופולארי. גברים רבים ונשים גם כן פונות ללא בושה. בעבר היתה נחשבת פניה למרפאה לטיפול מיני כבושה, כמעמד ירוד, כיום המודעות גוברת ואנשים מנצלים זאת על מנת ללמוד דברים חדשים.
גם בנושא פוריות ניתן להיעזר במרפא העוסק בטיפול מיני. לפעמים ישנה בעיה במהלך כיום היחסים. ישנם סיפורים רבים המספרים על חוסר ניסיון מיני שמנע קיום יחסי מין בצורה תקינה.
לטיפול מיני ניתן כיום לקבל הפניות מהמרפאה, או לגשת באופן פרטי.

תגובה 1: